fredag, november 10, 2006

 

Trening - Uhell skjer når noen er ukonsentrert

Idag var det som vanlig torsdagstrening. Dette var noe jeg gledet meg til siden det snart er gradering.

Som vanlig hadde vi litt hopping og "skulder/kne" oppvarming. Men som en liten tvist på slutten hadde vi en roligere form for kumite. Gi og ta, som Sempai sa det.

Jeg var som vanlig litt giret, og når jeg gikk mot sepmai, så fikk jeg tak i ene benet hans etter han prøvde å sparke meg. Det som da skjer er at jeg sweeper han, og på vei ned så treffer brystkassen min kneet hans. Det var ganske vondt, selv med adrenalinet pumpende.



Så nå sitter jeg her da, med øm brystkasse og verkende ledd siden jeg ikke tøyet ut etter trening. Uhell skjer når folk er ukonsentrert ja :(

Comments:
Grattis med blogg!

Stakkars liten må være forsiktig på trening vet du! *blåse på*
 
Tuusen takk, det gjorde godt som vanlig ;)

Skal prøve å gire meg litt ned ja.
 
Legg inn en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?