fredag, november 10, 2006

 

Ting jeg misliker 1.0

Aaaooo aaaooo klisjèadvarsel: Her følger vel den posten som er mest vanlig i blogger:

Ting jeg misliker TAM TAM TAM TAM TAM (pauketrommer)

1. Smålighet
2. Uhøffelige folk
3. Ånde
4. Folk som pusser tenner andre steder enn på badet
5. Røykere som ikke tar hensyn
6. Min snusavhengighet (det er fysisk vondt å slutte)
7. Å sovne på bussen for å våkne av at kinnet mitt sklir ned vinduet på bussen som er dekket med dugg (les ånde).
8. Fundamentalistisk religionsutøvelse
9. Folk som går ut døren hjemmenfra og ikke ser seg for hvor de går (streken syndromet)
10. Tiggere (denne er litt halvveis, siden det er bedre at de tigger enn at de stjeler sykkelen min
11. Folk som ikke kan kommunisere skikkelig
12. Sjalusi
13. Folk som ikke sier "tusen takk"
14. Kollegaer og naboer som ikke hilser
15. 1337 5p34k, sms-språk (spesielt ordet oxo)
16. Kulde - Hater det. Bedre å ha det for varmt enn for kaldt
17. Singellivet
18. Legge sammen klær
19. Folk som krever respekt uten å ha gjort seg fortjent til det
20. Sist men ikke minst.. Snitsere Brenn!

Å snitse er å lage en lyd med munnen. Den oppstår når man tar tungen opp mot fortennene, suger inn sånn at det kommer en skarp surkleaktig lyd. Det er den desidert verste lyden jeg vet.

Er ikke vi positiv idag ja.

Comments: Legg inn en kommentar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?